Iyi geceler kizlar🤗birşey sormak istiyorum kızımı sütten keseli tam 5 ay 3 gün oldu.goguslerimde süt hala var ve dün doktora gittim bana doktor dostinex 0.5 mg 2 tablet olan hapı yazdı…sizlerden bunu kullanan oldumu? Yada benim yasadigimi yaşayan,neler yaptınız acaba?