Ozaymus-21 kontrol edin derim 35in altına düşerse doktora gidin hatta, bir de emziriyorsanız kendiniz kan ilacı kullanın doktorlarda veriyor zaten doğumdan sonra. Bizi çok korkuttular bu düşük ateş nedeniyle, sizi telaşlandırdıysam kusura bakmayın, yaşadıklarım nedeniyle hassasım biraz bu konuda