Amine20 Kızlar Almanya’dan Türkiye’ye arabayla yolculuğa çıkacağız Çikolataları aleminyum folyo ile kapladım valizin içine koydum erir mi diye düşünüyorum 🤔 Bazıları buzlukta dondur öyle valize koy diyor ne yapmalıyım?
Sarikuzumalp Amine20 Bence de buzlukta dondur öyle koy. Bide mümkünse buz kalıbı koy çikokataların yanına daha garanti. Çünkü normal ev sıcaklığında bile hemen eriyor.
-Livasmom- Amine20 kalın köpük kutular var onlar ısıyı ve soğuğu dışarı vermiyor onlardan alip icine koyabilirsiniz ben ankaradan antalyaya giderken buzlu su koymuştum 6 saat buzlu kaldı
kartopu23 Amine20 çikolatayı dondurmak ya da buzdolabında saklamak, yapısını bozuyor. Buz kalıpları ya da dondurulmuş su şişeleri ile dolu bir kutu yapabilirsiniz. Buzla direkt temas etmesinler. Ama o kadar uzun yolda onlar da dayanmayabilir.
ikizbabymom Amine20 halamda aliminyum folyo kaplı bi çantayla getirir ama o uçakla geliyo arkadaşım 18 saatlik yola giderken eti dondurup öyle folyoya sarıyo çözülmüyo buzu diyo ama çikolatanın çözünürlüğü aynı olmaz yine de dondurmak mantıklı araba buzluğu ya da köpük kutu olsa içine buz koysan daha uzun süre dayanır sanki
Amine20 minimilena yaklaşık 38 saat bir de 7 aylık bebeğim var bu süre daha da uzayabilir yaklaşık 3 gün sürer
Sarikuzumalp Amine20 rica ederim buz kalıbı yerine pet şişelerin içine su koyup onları da kalıp gibi dondurabilirsiniz 3 4 tane koysanız yeter. Gelene kadar korur. Eğer yine de erirse gelince buzluğa atarsınız yine donar 🥰
Amine20 Hakkınızı helal edin benim telaşım bir valiz çikolata dolu hem de en büyük boy 🙁 Nasıl olacak bilemiyorum 🤷🏻♀️
Amine20 kartopu23 ben de önceden evde bir tane dondurup denemek istiyorum bakalım yapısı bozulacak mı diye? İşin ucunda rezil olmakta var o yüzden ben bi deneyeyim baktım oluyor diğerlerinide dondururum
kartopu23 Amine20 vakit varsa deneyin tabii ama tadı bozuluyor 🤷🏻♀️ yine de eğer iyi çikolata ise burdakikerden iyi olacaktır ☺️