Oğlum 10 aylık 2 3 doktora götürdüm bişe yok dediler gönderdiler bizi cok uslu cok az hasta olan bir cocuktu son 2 aya kadar 2 aydır hafta bir devamlı ateş 4 5 gün sürüyor hastanelik oluyoruz biraz geçiyor sonra bir daha cıkıyor ateşi yıprandım artık korkuyorum gözüne bakıyorum yine mi hasta olacak acaba diye enfeksiyon dediler ilaç kullandık fayda etmedi diş mi acaba sürekli böyle ateş yapar mı diş