Merhaba kızlar 7 aylık bebeğim var bebeğim 3 aylıkken sütüm kesildi adet olmaya başladım düzenliydi adetim bu ay 10 gün gecikti adetime 2 gün kala erken gebelik testi alıp baktım negatif çıktı adetim geçtikten 1.2. Ve 4.Günleri de normal test yaptım onlarda negatif ama şuan 10 gün geçti böyle olup hamile olan var mı hamile kalmadan önce adetim çok düzensizdi doğumdan sonra düzene girmişti