Uraz58 Aya girmemize 10 gün kaldı. Oglum 5. Mamayı değiştirdim zor bela içiriyorum krizlere giriyor biberona vuruyor. Biberonu değiştirdim gene aynı. Ne yapacağım bir fikir verin kızlar artk yoruldum :( uykusuzluk sürekli aglayarak uyanmak cabası. Kaşık mama kullanabilirmiyim belki onu yer🥺