Tbaltn 18 aylık kızım var ve malum havalar çok sıcak. Bu arada Istanbul’da yaşıyoruz. İstanbul’da yaşayan anneler gece yatarken nasıl yatırıyorsunuz bebeğinizi. Bu arada yatak odamızda klima var gece çok sıcak olunca bazen açıyorum çocuk daha rahat uyuyor.
Aselask34 Tbaltn benim kızım 9 aylık canım sadece askılı çıtçıtlı badi ile yatırıyorum camıda açık bırakıyorum buna rağmen terliyor
Miniminiprens Tbaltn sadece şortlu tulum giydiriyorm kısa kollu. Beşikte yatsa zıbın giydiririm ama yerde yatıyor sabaha karşı hafif ayaz oluyor diye öyle giydiriyorm
Zehr Biz Bursa dayız atlet zibin şeklinde yatiriyorum pencere balkon kapısı açık ve çorapsız (bazı anneler çorapla yatiriyormus) üstüne de muslin örtü ortiyorum ama kolları ve ayaklarını çıkartıyor :)
Sarikuzumalp Tbaltn Ben sıcaklarda hep tek zıbın la yatırıyorum. Ev aşırı sıcak. Kendiniz nasıl giyiniyorsanız eğer şort tişört ten bile sıcaklık hissediyorsanız sadece zıbınla yatırın. Ama şort tişört idealse sizin için bebeğinizi de öyle yatırın. Çünkü asıl terleyince hasta oluyorlar. Zıbınla bile terliyor bazen oğlum.
heyymomm Tbaltn klima yok bizim yatak odamızda sadece zıbın atletler var ya onla yatırıyorum ben sabaha karşı da hafif soğuk oluyor diye kalktığımda ince bir müslin atıyorum bacaklarına o kadar
Mevacanimkizim Tbaltn Ben doğduğundan beri zibinla yatırıyorum yoksa uyuyamiyor sıcağı asla sevmiyor üstünü ortsem de hemen açıyor uyanıyor