Arkadaşlar ben emzirdiğim için devam sütü vermiyorum ama eşim doktorun hatasıyla yanlışlıkla aldı bende kullanmak için yaptığım mamaların içine çok az koyuyorum birkaç gündür acaba bir zararı olur mu diye hep aklımda benim gibi yakan var mı veya sizce zararlı mıdır ?