Sdtyldrmklkn Sdtyldrmklkn 6 ay zor emdi. Şuan hiç emmiyor ve 1 aydır zorla içiyor mamayı . Ek gidayida istemiyor. Napicam bilmiyorum. Mamayı hiç içmiyor 3 gündür.
Sibls Sdtyldrmklkn işte ağrısı vardır. Calpol filan icirdiniz mi? Doktorlar bu dönemde belli aralıklarla içirin diyorlar . ( Bizim doktorumuz söylemişti.)
Sdtyldrmklkn Sibls Evet 2 gün ateş vardı zaten 4 saatte bir verdim. Bugün patladı şükürler olsun. Ama dişten öncede istemiyordu mamayı. Hiç sevdiremedim.