Anneler merhaba, oğlum 9 aylık. Hiç durmuyor yerinde 1 dakika kucağımızda tutamıyoruz kucaktayken bile her yere saldırıyor evde girmediği yer yok. Oyuncaklarıyla oynamıyor, yere bırakıyorum ayaklarıma geliyor evde yemek temizlik hiç bişe yapamıyorum sürekli mızmızlanıyor ağlıyor . Oyuncak dışında evde değişik bişe görünce bi süre onunla oyalanıyor ama yanında olmadığımı farkedince hemen ağlaya ağlaya içeri geliyor ayaklarıma kapanıyor. Bugün odaya bir girdim koltuğa çıkmış 😭 nasıl çıktığına anlam veremedik koltuklar yüksek ve hiç öyle bi girişimi olduğunu görmedik. Odaya girmesem Allah korusun nasıl ineceğini bilmiyor düşecekti belkide 🙁Sizinkiler de mi böyle 😒 aşırı bunaldım hiç bişe yapamıyorum 😓😓 koltuk olayı da olunca hiç bi şekilde yalnız bırakamıyorum 😓