Cok teşekkürler içimi çok rahatlattınız yarı dik pozisyonda belinde boşluk olmuyor ama nasıl tedirgin oluyorum anlatamam bende bi ystırıyorum bi kaldırıyorum dedınız gibi msjda attm dr da destekli oturabılır diye msj atmış tam anlayamadım bi de sizlere sorayım dedim hepinize tşk (ah bu panik anne halleriiiiiii🙋🏻☺️☺️)