Aslmra80 bez olarak prima kullanıyorum kaç çeşit bez denedim ama primadan başkası olmuyor bizde prima kullanıyoruz ıslak mendil olarakda A101 in ıslak mendilini kullanıyorum 101li ve sildikten sonra kesinlikle tuvalet kağıdıyla da kuruluyorum her seferinde pişik kremi olaraksa bepantol kullanıyorum çok memnunum bebeğim pişik olsa bile sürdüğümde hemen düzeliyo çok iyi bi krem