Aynısını yaşadım ama doktor zorlama çorba içsin karışım hazırla bı şekilde doyurur karnini onlarla da korkma demişti 1 yaşına girince süte başladık dişler çıktı yavaş yavaş yemesi düzeldi şimdi 2 yaşında yine yemeklere küstü bı yiyo bı yemiyo yine gittim doktora yine aynısını dedi o artık bı birey ve damak zevki var zorlama sakın ne yiyosa onu ver dedi dediğini yaptım zamanla yemeklerle barıştı tabi arada yine olan oluyo☺️