Anneler doğa ve evren. Bu ikisi her şey demek hepimiz biliyoruz ben biraz bu konulara inandığım için sizlere bir kaö şey söyleyeceğim onları yapalım mı birlikte ? Birlikte yapılan şeylerin enerjisi daha yüksektir. Öncelikle yangınların sönmesi için defalarca istediğiniz kadar ALLAH U EKBER çekmemiz gerek. Ayrıca bir sağmak yağmur düşünün 4-5 dk onun yangın olan bütün her yere yağdığını ve bütün canlıların kurtulduğunu hayal edin. Olmuş gibi düşünün ve sonunda oldu oldu oldu çok şükür diyin. Yarın da kuru gördüğünüz bir toprağa 1 bardak su dökerek bu suyun bütün doğaya iyi gelmesine niyet ediyorum. Ateş seni evine uğurluyorum ve evinde sevgiyle kalmanı bekliyorum. Şeklinde kendimizce ateşi uğurlama şeklinde bi söz söyleyebilirsiniz. Burada önemli olan olacak edecek şeklinde değil olmuş gibi yapmanız. Sapmak yağmur düşünün ve o yağmurun bütün yangınlara iyi geldiğini. Hep beraber yaparsak evren mesajımızı daha çabuk duyacaktır