kizlar selam. bu postu uygulamayi kullanmayan bir arkadasim icin aciyorum. ben istanbulda yasiyorum ve oglumu sik sik oyun gruplarina goturuyorum. cok yakin bir arkadasim da konyada yasiyor ve o da goturmek cocugunu sosyallestirmek istiyor. bildiginiz bebeklere gore olan oyun grubu var midir ? 23 aylik