Merhaba. Benim kızım doğduğunda vardı bu, eve geldik ve 4. Gün gözü tamamen kapanıp kirpik dipleri çapak oluyor ve açamıyordu. Önce damla verildi. Kullandık, fakat 40 günlükten sonra gözünde kayma başlamıştı. Damla bitince yine aynı oluyordu. Göz doktoruna gittik. Farklı bir damla ve göz masajı önerdi. Şu an sorunumuz yok şükür. Ama geçmezse bir yaşından sonra bize de ameliyat denmişti.