Ruzgarcan İyi akşamlar arkadaşlar oğlumun bir gözünde biraz içe doğru kayma olduğunu görüyorum bunun için nasıl bir yol izlemem gerek 8 gün sonra 1 yaşına giricek ne zaman doktora götürmeliyim bilenler söyleyebilir mi
antropologanne Ruzgarcan Bir yasinda zaten rutin göz muayenesi olmasi gerekir, kisa zamanda götürün bence. Damla ile muayene edilmesi gerek. Eğer hafif ise bildigim kadariyla tek göz kapatilarak tedavi ediliyor.
Ruyaninannesi Ruzgarcan hemen götürebilirsin. Göz kapatması verir gözlük verebilir göz tembelliği olup olmadığına da bakarlar. Bence fazla bekletmeyin
mltmkrkl Ruzgarcan canım ben optisyenim ilk etapta gözlük ve kapama ile tedavi süreci başlar eger kayma çok degilse düzelir düzelme olmadıgı durumda operasyon gerekebilir
[silindi] Ben gözlükçüyüm bildiğim kadarıyla kapatma ile tedavi olcak tek gözü kapatacaksınız tabi doktora giderseniz daha iyi olur net bi bilgi verir size. Gözü bozuk olabilir
Ruzgarcan [silindi] babasında da vardı ameliyattan sonra biraz düzeldi erkenden kapatma yapılırsa ameliyata gerek kalmaz değil mi 😞
Cheddar Ruzgarcan gözle görünen şeyi fark eder ama sizi göz doktoruna yönlendirir çünkü damlalı muayene edilmesi gerekiyo
[silindi] Ruzgarcan ameliyatlık bi durum oldugunu düşünmüyorum. benm kardeşimde bebekken gözü kayıyodu doktor kapatma verdi zaten gözleri bozuk çıktı gözlükte kullandı. Tabi en net bilgiyi yine doktor verir
Kubrik5734 Ruzgarcan benim yegenimdede vardi bu durum bir gozunde ksyma gozune damla verdi dojtor ve kapatma yapti snrs gevti henuz 5 aylik falandk
Aysel_11 Ruzgarcan yaa benim görümcemin kızı da öyle bir buçuk yaşında falan götürmüştü o da 3 yaşında gelin geçmezse gözlük demişti bu aralar gene yapıyo böyle dikkatli bakarken falan sol gözü içe doğru oluyo Rabbim evlatlarımıza sağlık versin bakalım görümcemde çok bunalıyo düzelir inşallah gidin sizde bi bakalım ne diyecekler
Ruzgarcan Aysel_11 inşallah düzelir 🙏 çarsamba günü normal kontrolümüz var inşallah o zaman içim biraz rahatlar 🙏
dontsleppyunhappy Ruzgarcan bizim kayma vardı, damlalı bakıldı, göz derecesi yüksek çkktı, şimdi bir yaşına geldi düzeldi ama, genelde kayma olunca göz derecesi yüksek oluyormuş, belki gözlükte kullanabilir, doktor daha iyi bilir tabi, vakit kaybetmeden götürün
Hazalce Ruzgarcan 1 yaş göz kontrolü olması gerekiyor zamanı gelmiş en yakın zamanda göz doktoruna götürün fizyolojik kaymalarda oluyormuş ara ara mı kayma oluyor