Eylulunannesi1 tabi ki altına kaçıracak ki geldiğini söylüyor diyorsunuz çok iyi ben yarım saatte yada saat başı tuvalete götürüyorum . İlk gün her çiş,kaka yere yapıldı. 2. Gün hiç yapmadı ben onunla konuştukça heveslendi ,ödül verdim.utanmasını engelleyin mesela çişini kaçırdı mı? Onunla temizleyin .tuvalet mi yaptı kutlama gibi hava olsun evde. Ben ilk kakada ağlamıştım 😂😂