Merhabalar arkadaslar ikizlerini sadece emzirerek besleyen var mı merak ediyorum kac ayliga kadar emzirebildiniz.
Kizimda nerdeyse 2 aydir meme reddiyle savaşıyoruz bu ay sadece 400 gram almış cok üzüldüm meme reddi yaşayıp bu durumu aşan var mi aranizda