Emdiği için böyle oluyoruz sanırım arkadaşlar 😊 acıktığı için değil de farklı bir ihtiyaç olarak emmek istiyorlar. Ben doktoruma sordum dedim tok yatıyo aslında ama bazen iki üç saatte bir yenidoğan gibi kalkıyo emmek istiyo diye. Dedi çok normal annesi sadece acıkınca değil korkunca, canı yandığında falan da güvende hissetmek ister en güvenilir yerde anne göğsü onun için değişir zamanla acele etme üzmeyin birbirinizi dedi 🤣 bazen uyku çok tatlı gelsede napalım gönlü olsun diye iki fırt çekip uyuyo 🤣🤣