Oğlum henüz 27 günlük ve ilk çocuğum. Başta sütüm pek gelmediği için emzirirken mama da verdim. Şimdi sütüm yeterli ama oğlum emmek istemiyor. Verdiğimde hırsla birkaç kez çekiyor ve ağlamaya başlıyor, bırakıyor. Ne yapacağımı şaşırdım açıkçası çok üzülüyorum . Bu problemi nasıl çözebilirim fikri olan tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz ?