38 haftalık hamileyim; ilk kızımdaki doktoruma gidiyorum , doktorum felaket tellalıdır hemen hastaneye yat riskli gebesin falan der hastalarına diye duymuştum fakat bana böyle bir şey söylemedi hiç. Dün kontrole gittim nst hareketler falan gayet iyi ama doktorum cok gergindi(hastasıyla tartışmış) cocugu hemen almamız lazım kordona kan akışı düzensiz kaybedecek zaman yok falan dedi ama benim içime hiç sinmedi. Kalabalık olduğu icin gitmediğim fakat bulunduğum ilde en iyi denilen bir doktor var tanıdık ricasıyla aldı içeri beni dedi ki her şey yolunda senin bebeğinin daha 1 hafta 10 günü var dedi. Ben de düzenli nstye girerim düşüncesiyle kendi doktorumu dinlemedim. Doktorumla konuştuk bana baya tavırlıydı. Çocukta sıkıntı olsa da olmasa da pzt beni doğurtacak kesin(ar meselesi yaptı) soruma geleyim bu saatten sonra doktor değiştirmek mantıksız mı? Siz olsanız napardınız