Mom456 ayazasaf Bekleyelim artık o zaman teşekkürler,ben emeklesin kolları güçlensin diye sürekli yüz üstü çeviriyorum hedefler koyuyorum o dönüp duruyor
ayazasaf Mom456 doktorumuz çok normal hatta çakallık dedi 😄 daha az eforla ilerliyor diye. Daha güçlü olur annesi düşünsene sen emeklerken mi yoksa yıvarlanırken mi daha çok güç harcıyodun
Dmlafrkn Mom456 Benimoğlumda 8 ay 13 günlük emeklemiyor surunmuyor bende takıyorum açıkçası kafaya biraz😓
Mom456 Dmlafrkn ben de takıyırum ama bu durumu yaşayan annelerimiz varmış bayağı her çocuk farklıdır diyerek bekleyeceğiz galiba sabırla ,bizim ki yüz üstü durmayı doğduğundan beri hiç sevemedi
Dmlafrkn Mom456 Peki sürünüyor mu ve oturma pozisyonuna geliyormu sizinki döne döne gidiyor benim oğlum gidecegi yere
Tosbikhamza Mom456 Doktoruma sormadım ama tabikide kimse Önermiyor ben azar azar koyarım çok bekletmem sadece
Mom456 Tosbikhamza Dikkat edersiniz artık,eşim de alsak mı diyor,ben bi soralım doktora diye bekliyorum ,kullanan da var hiç kullanmayan da
Ankakusu35 Mom456 10,5 aylıkken emekledi benim kızımda bahsettiğiniz gibiydi endişe etmeyin emekler yakında😌
baderya Mom456 aaa bu biz? 🤣 bizde ayağa kalkma girişimi de yok ve Pazartesi 10 aylık olacak tembelim 🏹
Mom456 baderya Bizimkinde de sadece istek kucağımdayken özellikle kalkmak istiyor ,bazı bebişler biraz tembel galiba,bekleyelim artık biz de☺️
Aselask34 Mom456 benim bebeğim 9 ay 11 günlük ve emeklemiyor istediği her yere senin bebiş gibi döne döne gidiyor😂bu çok normal her bebek emekler diye bişey yok bazı bebeler emeklemeden yürür canım
Mom456 Dmlafrkn Sürünmeyi de çok yapmıyor,sırtüstü yatarken oturma pozisyonuna gelmek istiyo kafasını kaldırarak ama onu da tam beceremiyor yarım kalkıp düşüyor,ama üst üste 3 dört kez dönüyor
Dmlafrkn Mom456 Benimki göbek üstünde donduruyor kendini surunemiyorda sırtüstüde kafasının altında yastık varsa kaldırıyor kendini benimkide ulasacagi şeye dönerek ulaşıyor bilmiyorum ama insan üzülüyor Allah başka dert vermesin yaparlar insAllah ya😓
Mom456 Dmlafrkn evet bizde de öyle göbek üstü dönmek daha kolay galiba,aynen yastık varsa anca kalkıyor ,sabırla beklememiz lazım galiba aynen sağlıklı olsunlar da ,zamanı gelince olacak inşallah,böyle olan bebişler varmış annelerin yazdıklarından gördüğüm