egeninumutdenizi bidigim önereceğim bir ılac yok maalesef reflü ise eger sık emmesı daha iyi sık sık, az az. Mide kapakcıgı gelısmedıgı ıcın bu aylarda kusması normal. Bırde bebegın yatagını 45 derece egılımlı yap dedı doktor bana yaptım cok faydasını gordum. Yatagının bas kısmına kullanmadıgın bır seyı katla koy yastık gıbı hafıf yukseklık olacak o zaman yatarken mıdesındekıler agzına gelmez kuzunun. Yine de doktoruna danıs bu yükseklik konusunu canım. Benım bebegım 4 bucuk aylık 3 ay oldugunda gecmıstı reflüsu.