Adelezra Merhaba kızım 2,5 yasında..: yazlıkta hersey günlükgülistanlıkken kızın bir anda burnu akmaya basladı…ates yok …. Gece balgam birikti diye öksürük var ama iştah normal…. ilaç verdim ama sizce dr gitmelik bir durum mu?
Tazeanne3434 Adelezra ateş olmadığı sürece bence gitmeyin malesef bizde geçen hafta aynı şeyden dolayı gittik iyice hasta olduk oğlum ben aciller virüs kaynıyor resmen çok tıkanmıyorsa ateşi yoksa serum fizyolojik sıkıp burnunu temizleyin
Cheddar Adelezra burnunu temizleyin, ıhlamur içirin eğer bala alerjisi yoksa zencefil, zerdeçal, bal limon kürünü yapın genizi temizliyo, öksürüğü engelliyor. Geçmiş olsun
-erCansu- Adelezra ben goturmedim aynisi olmuştu sonra 4.gun ishal basladi 5 günde öyle bekledim ama geçmek bilmedi son 2 gün istahida gidince mecbur doktora götürdüm bol bol burnunu temizle
Adelezra Cheddar normal ılık su ile içiricem dimi? Yani hafifletirsem belki içirebilirim :/ ❤️❤️Tesekkürler
Swtlna Ya ne oluyor bu çocuklara aynısını yaşadık ıhlamur bal limon yaptım içirdim her gün öyle öyle atlattık
Adelezra -erCansu- biz hamd olsun brz toparlandık “ petidus şurup ve dolven kullandık 2gün akşama çook şükğr toparlandık ama iştah henüz yerine gelmedi