Ben başladım tarihi yarılamıştım ama çok erken olduğunu fark ettim matematik çalışıyorum oran orantıya geçiyorum, konu çalışıp soru çözüyorum bu şekilde 3 er soru bankası bitirme hedefim. Erken başladım çünkü çocukla her gün saatlerce çalışmak pek mümkün olmuyor