mihrosum Kızım 20 aylık ve bu 2 aydır 24 saat memede kalmak istiyor. İstiyor yemek yemesin ama hep memede kalsın.sımdı kesmek istiyorum ama gunduz uykusunu emerek uyutuyorum. Gece desteksiz uyuyor gunduz asla uyumuyor nasıl kesecem? Hadi kestim nasıl uyutacam? Yardım eder misiniz
MNH61 mihrosum aktardan sabır taşı aldım canım bir kere sürdüm daha da ağzına almadı sadece bir gece zorlandık sonra alıştı oda gün içinde de sordum kızım meme veriyim mi meme acı diyor
Oznurckose1 mihrosum bizde 19aylığız aynı durumdayız.. Bu hafta kesicem kesmek zorundayım artık gıda almak istemiyor sevdiği şeyleri hep ittiriyor. Gündüz memede uyuyor gecede emzik gibi ağzında olacak çoğunlukla. Zayıfladı sütümde yok denecek kadar az. 2 yaşını bekleyemem artık kendi iyiliği için. Bırakırken de olduki bıraktı ona göre yol çizicem ikimizinde iyiliği için
Vangulu16 mihrosum ilk 3 günü atlatırsanız gerisi kolay. Kızım aşırı düşkündü göğsüm yara olduğu için 17 aylıkken kesmek zorunda kaldım . Gündüz oyalayın oyun oynayarak , biberonu alıyorsa memeyi istediğinde biberonla süt yada su verin . Ayağınızda sallayın . Gece de sudan başka bir şey vermeyin . Ben bu şekilde atlattım . Çok şükür unuttuk gece yatmdan önce süt veriyorm . Uyandığnda ise su veriyrm geri yatıyor . Gece kalktığnda sudan başka bir şey vermeyin bir şeyler içmeye alışırsa gece uyanmasından vazgeçmez
Vangulu16 mihrosum 1. Gün gündüz göğsüme salça sürmüştüm bir kere ağzına aldı geti çekilde . 3 gün istediğinde göğsümü çıkardm kırmızı görünce yanaşmadı . Öyle öyle unuttu .
mihrosum dorukhaninannesii tamam benimkide mama ıcıyor zaten ama oglen nasıl uyuyacak bıde nasıl ıgrenecek
Tazeanneyim Ben de benzer durumdayım, 22 aylık bizimki de, gece uykusu memede başlıyor gece memede devam ediyor. Son birkaç aydır özellikle memeye çok düşkün oldu. Benim de fikirlere ihtiyacım var.
mihrosum Tazeanneyim iste bizimde kızımın aklına asla asla meme gelmezdı sadece gunduz uykusunu emerek yapardı yanı gunde 1nkere emerdı. Simdı emzırmıyorum baktım afedersin bku cıktı. Gunde 30 kere falan emıyorduk. Simdi aglasada vermiyorum gunde 2 3 kere emzırıyorum ama bu kez hırcınlasıp aglıyor.
dorukhaninannesii mihrosum oglende mama ver canim, ben sacimin ucundan az kesip sakiza yapistirmistim onude gogsume koydum bi kac kere daha almadi ben cok seyler denemistim bunu biri soyledi bana yaptim cok sukur birakti
Tugbatugba123 Oznurckose1 benimkide 18 aylık aynı şekilde hiç yemek yemiyor 10 dakika da bir meme istiyor bende çok yoruldum zaten tek meme de sut var ondada çok yok azaldı iyice ama.kiyamiyorum sürekli gelip cici meme cici meme diye sariliyo vicdan yapıyorum ama çok yoruldum artık :(
Oznurckose1 mihrosum yani ne desem yalan olur çünkü daha başlamadım. Ancak yine kendisi belirler die düşünüyorum oğlum bir anda sallanmayı kesti memede emerken öyle uyumaya alıştı kendi kendine. Evet biraz zor olacak bu saatten sonra ama kendi kendine uyumayı, veya süt yerine karnını başka gıdalarla doyurmaya başlayabiliriz bilemiyorum. Yine kendileri belirler bence onun için Bi başlayayım devamı gelir die umuyorum belki daha rahat uyuyacaklar gündüz de bilemeyiz
mihrosum Vangulu16 geceyi halledebiliyorum mama veriyorum ama gunduz emerek uyuyan bir mbenek sımdı nasıl uyuyacak.
Vangulu16 mihrosum biberonda süt verin sallayarak uyutmayı deneyin . Oyunlada kandırabilirsinz yorulduğu için uyayabilir
Oznurckose1 Tugbatugba123 evet canım maalesef çok seviyorlar çok düşkünler hiç istemeyiz bıraksınlar 😔 ama zaten sıcak yemek yemek istemiyorlar ama Bnm artık akıl sağlığım çöküyor emzik gibi kullanmaya başladı oğlum, 3 kez çekip anında uyuduğu bile oluyor süt hak getire. Belki bunu yaparsak ek gıdayı daha severek yerler. Doktor bir arkadaşım şöyle dedi sıcaklarda çiğnemeye üşendikleri için süt hazır nasılsa hep onu istiyorlar dedi mesela. Meme varken diğer şeylere bakmıyor 3 kaşık zor yer anında mememe dalar eliyle kendi çıkarmaya çalışıyor ben vermesemde. İkimizin iyiliği için şart gibi bişi artık