PirayeMom busralpat besin olarak bilmiyorum gün içinde canım ne isterse onu yiyorum bestlak ve hipp emziren anne çayı içiyorum çok şükür düzelttik
lanadelmiyav busralpat incir, dut, karpuz, dereotu, tahin helva, yulaf… şimdilik bunlar geldi aklıma, çok iyi süt yapıyorlar.
esma_korkut busralpat lacmix kullanın kesinlikle öneririm göğüsleriniz hemen dolar ve çok kaliteli …oğlum tosun oldu ..
bilgebiranne Lacmix kapsül kullanabilirsiniz. Süt artırıcı olmasının yanında saç dökülmesini engelliyor ve içerisinde birçok vitamin bulunuyor omega 3 de dahil. Bana hem doğum doktorum hemde oğlumun doktoru önermişti.
Melike5757 Humananin çayı var teyzem kullanıyor sütü olsun diye benim bildiğim İncir bebeklerde barsakta çalıştırıyor bizimki kabız olmasada kakasını yapmadığı için doğru dürüst dün yedim kakasını yapabildi aile boyu hazımsızlık barsak tembelliği var malesef bide gazlı bişe yemesemde gazı çok oluyor kızımın kendi kendinede yapamıyor gazını gaz damlası kullandığım halde
Melike5757 busralpat Bizim bebek 15gunlukten itibaren günde bir kez kusuyor gazdan dolayimi anlamadım emdikten ne kadar sonra istifa ediyor dün gece saat 12bucuktada istifa etti baya ağız burun dolusu kustu yastığı üstü üstüm battı anlamadım gitti oğlumda hiç böyle bişe ile karsilasmadim
busralpat Sofyatomasatlas 1 saatte bir emziriyorum iki gogusumude suda içiyorum ama stres sinir var galiba ondan da azalıyor 😔😔😔
Sofyatomasatlas busralpat çözğm biraz sakinleşmekte olabilir. Emzirme eğitimi almıştım, hiçbir yiyeceğin süt arttırdığı kanıtlanmamıştır demişti emzirme danışmanı🙄
Snql busralpat canm stres yapıosan asla artıramazsn kesinlikle sütü kesen çok büyük bi faktor stres birşeye sinir oluyum üzülüyüm anında kesilio süütüm herşey normale döndüğünde sütümde normale dönüyo çok kez yaşadm bunu