Sarikuzumalp Elisssa Çok iyi en büyük yardımcım. Burnunu açtıktan sonra damlatın ama yakasına. Sabaha kadar rahatça uyutuyor oğlumu. Şimdi de tıkanıklığı vardı hatta ağzından nefes alıyordu burnunu açtım yakasına damlattım rahatladı ağzı kapandı 😀
Melekk_0720 Elisssa kulanin yakasinda degilde besigin korumaligi varsa oraya sıkın doktorumuz bzie direkt olarak yakaya sikmayin demisti bende besigin yanina battaniyesini atip ona damlatiyodum soganda koyabilirsin basinida yukseltin bir gecelik
Mommysharkdoodoodoodoo Elisssa ben kullanıyorum oğlumun özellikle burun akıntısı tıkanıklığı olduğunda. Yatmadan önce serum fizyolojikle burnunu açıp yastığının yüzüne değmediği bölgesine 2 yatağının perdesine 5 damla döküyorum çok ağır zaten aroması beni bile açıyor hemen
Hamileana Elisssa burnu tıkalıysa fayda etmez canım burnunu temizleyip kullanirsan tıkanmasını engeller
Elisssa Sarikuzumalp aynı durumdayoz ama burnunuda cektirmiyor artık bana dokunmadan basiyo yaygarayi
Sarikuzumalp Elisssa iyiliği için ben savaşsak ta çekiyorum napayım ağlasa da mecbur. Bi kere çekseniz hemen rahatlar. Mesela bizde en büyük sorun serum fizyolojiği sıkmak onu sıkamadığım zamanlar duş aldırıyorum burnu zaten nemli oluyor hemen çekiyorum serum fizyolojik sıkmadan
Duru09 Çok tıkalıysa açmıyor, kızıma kullandım ama faydasını göremedim sağlık ocağındaki aile hekimi de kullanip fayda görmediğini söylemişti istersen al dene diyince denemek istemiştim ama açmadı maalesef otrivine pediatrik kullanıyorum anında açıyor
Sarikuzumalp Elisssa anladım çok zor oluyor evet ama mecbur deyip ben ağlasa da çekiyorum ya yoksa nefes alamıyor
Elisssa Sarikuzumalp çektim şimdi dolu dolu geliyor ya bayramdan beri ikinci antibiyotik geçmedi hala
Sarikuzumalp Elisssa yaa dolmuş demekki baya. İleri derece de mi bayramdan beriyse baya da kullanmışsınız aslında antibiyotik doktor ne dedi