Zynpck0101 Arkadaşlar bebeğim 1,5 aylık. İlk doğduğunda sarılığımız vardı geçti ama 2 gündür doğru düzgün uyanık kaldığı saat sayısı çok az. Acaba sarılık tekrarlamış olabilir mi ? Sarılık tekrarlayan bir durum mu
Minikbirsincap Zynpck0101 düşen sarılık bir daha yükselmez. 1.5 aylık zaten sağa çok küçük gününün çoğunu uyuyarak geçirecek annesi bence korkacak bi durum yoktur
Baby_Lena Zynpck0101 gözlerındende anlayabılırsınız eger kı gozlerının beyqz kısmı sarı tarzındaysa sarılık hala vardır kı umarım gecmıstırde keyıfwtn uyuyordur mınık
Gulenes Zynpck0101 sarılık tekrarlamaz. Ama hemen düşmez kademe kademe düşer. Bizimki 3 ay sürmüştü mesela tam olarak düşmesi. Doktorumuz endişelenme düşüyor dedi ama endiselenmemek elde değil biliyorum hissettiğin duyguyu sen emzirmene bak emmiyorsa mamasını düzenli içir birşey olmaz zamanla düşer.
Zynpck0101 Minikbirsincap normalden farklı bir uyku gibi geliyor 2 gündür. Çok derin ve ne yapsam uyanmıyor. Emerken bile uyuyor banyoda uyuyor hep uyuyor. Endişelendim ben de
Minikbirsincap Zynpck0101 banyo yaparkende mi uyuyor ? Canım bilemedim bi götür istersen doktora kan değerlerine falan bakarlar