Ben kendi yaşadığım durumu anlatayım belki yardımcı olurum kızım doğduğunda sütüm azdı sarılık değeri Yüksek çıkınca doktorumuz günde üç kez 2ölcek mama ver dedi yaklaşık bir buçuk ay devam ettim meme+mamaya 40ında doktora gitmiştik kontrole emdikten sonra mama veriyorm içiyr doymadıgından mı dedim evet dedi.. sağlık ocağında ki hemşirem sütümü artırmam için beni açıkcası cesaretlendirdi süt yapacak yiyeceklere dinlenmeye dikkat ettim .. emdikten sonra sağdım sütüm giderek arttı mama yerine sağdım sütü verdim mamaya gerek kalmadı kademeli de kesmedim sütüm artınca mamaya gerek kalmadı doyduğu için içemiyordu zaten saglık ocağındaki hekime sordum sıkıntı olmaz dedi .. zamanla artar sütünüz her emzirmeden sonra sağın sağdınız sütü verin 10cc olsa bile doyunca almıyor zaten