Minik1bey sağım yaptığın sütle aslında olan sütün bir değil. Bebekler emdiğinde süt kanallarını uyardığından daha yoğun süt çekebiliyor. Yani senin sandığından daha fazla sütün var, 1 buçuk 2 saatte bir emzirebilirsiniz. Doyduğunu bebeğinin genel halinden anlarsın. Mutlu mu? Daimi ağlıyor mu? Huzursuz mu? Gün de 4-5 dolu çişli bez çıkıyorsa, huzurluysa mutlu bir bebekse doyuyordur. Kaka şart değil, çünkü yenidoğan bebekler belirli süreye kadar 7-10 günde bir yaptığı bile olur.