Yulaflapasi29 Evet kızlar 22 gün oldu doğum yapalı kontrol için 1 ay sonra gel demişti doktorum, gittiğim zman bi hediye götürmek istiyorum, ne alabilirim sizler neler aldınız, hepimize fikir olsun teşekkürler şimdiden 😊
mustafayamaninannesi Yulaflapasi29 hastanede bebeğimin süslerinden çikolatalarından da vermiştik muayenesinde çalışan sekreter hemşireyede
Beren-2020 Bade28 valla bide son anda tatile gitti diğer arkadaşına pasladi beni bide cicek falan mi götürecektim. Annemgilden laf duydum cok iyi dediğin doktor bu mu diye😅😅
Mavilii Yulaflapasi29 valla hiç hediye falan almadım. Adam isini yaptı. Biz ücretini ödedik. Hepsi o yani. Hayrına dogurtmadilar bizi sonuçta 😂😂
Bade28 Yagmuurr zaten dr değil ebe doğurtuyo ebenize ne aldınız diye sorarsanz onada almadm zor doğumde benim hepsinden nefret ettim😵💫😪😂
Duygu444 Yulaflapasi29 Malatyalıyız Malatya’dan özel kayısı yaptırdık kutusunda adı yazıyordu baya iyiydi