Baharsahin Kızlar kızımın şeyinde pişik gibi değil ama pütürlü pütürlü kızarıklık var krem sürdüm sürekli duş aldırdım ama bir türlü geçmedi başına gelen var mı acaba
PirayeMom Baharsahin İsilik olmuştur muhtemelen. Pudra kullanabilirsin. Bübchenin pudrası bitkisel içerikli
DryMom14 Baharsahin Isilik olmuş olabilir. Ama isterseniz doktoruna da sorabilirsiniz. Sudocrem çok iyi geliyor. Deneyin derim. https://www.anneysen.com/bebek/makale/bebek-bakimi-bebek-pudrasi-hakkinda-bilmen-gerekenler_11442 Bu siteden bebek pudrası kullanımına bakabilirsiniz. Tavsiye etmem. Çok zararlı.
Bade28 Baharsahin altını açtıktan sonra havalandr hemen bezleme bide hep yıka altını pudra yazmışlar kullanma rahim kanseri yaptığını okumuştum internete yazın zaten asla önerilmiyor