Göğüa kalkanı kullananlara bu sorum. İçinde biriken sütü nasıl değerlendiriyorsunuz? Ben boş bi biberona boşalttım biriktirdim. 2 gündür dolapta duruyor ama verilir mi verilmez mi bilemedim. Sürekli üstüne ekleme yaptım ama kararsızım. Bilenler aydınlatabilirse sevinirim.