Kızlar iyi akşamlar oğlum 3 yaşından vın akşamüstünden beri kusuyor ve ateşi var acile götürdüm antibiyotik ben ağrı kesici ateş düşürücü verdi anan antibiyotiği içtikten sonra yine küstü napıcam ben çok üzgünüm ne iyi gelir ne yapmam lazım antibiyotiği vermeye devam etsem mi etmesem mi