mustafayamaninannesi benim de bebem 2 aylık, başından beri tazyikli geliyor 4.günden beri falan ama bebeğim zamanla alıştı. Özellikle geceleri sabaha karşı çok dolu ve tazyikli oluyor. Yatarak emziriyorum zaten geceleri, daha rahet emiyor. Hep tek meme emzirip blok emzirme yapıyorum, annesütüdoktoru’nun postunu sizinle paylaşmışlar orada nasıl yapıldığı yazıyor zaten. Bebeğiniz umarım alışır. Yüksek ayarda sağım yaptıkça tazyik artıyor bu arada, minik minik sağın 🙏🏻