Elem27 sağım pompası yine çok ağrıtmıyor emin ol mastit olmaktan iyidir amaliyata kadar yolu var demişti doktorum sütünü emzirmiyorsan bile sağ bana kayınvalidem emzir diye ısrar etti kan geliyordu artık ne yapayım kan mı emzireyim dediğimi hatırlıyorum çok ağrıyordu ve emzirmedim o 2 gün sağdım ve kalkan kullandım sonrasında çok rahatladık. Sağım çok önemli sütün kesilmesin ve mastit olma emzirmekten daha ağrılı bir şey o