Kızlar biz verem aşısı olduk gecen de post açmıştım ama dayanamadım tekrar açıyorum . 2 ay 13 günlük bebeğim verem askısından sonra biberonu diliyle ittirmeye yememeye başladı onunla alakası olabilir mi ne yapacağımı bilemedim zaten em basından memeyi de reddediyordu acıkmıyor resmen en fazla 100 CC içiyor beş altı saat belki daha fazla zaman geçiyor yine de acıkmıyo .