Mayacii yok canım neden yaratsın ki.gelirse zaten yaparlar tutamazlar ki çocuklar.sabah kalkınca da direkt tuvalete gidiyoruz.bazen denk getiriyoruz, bazen yapmıyor,bazen altına yapıyor yavaştan öğrenmesine bile vesile oldu bu gece bezsiz yatma olayı.