Arkadaşlar merhaba kızım 1,5 yaşında son 1 aydır 2 kez sabah bezini kupkuru 1 kez dahi çiş yapılmamış halde buldum.normalde bezi sabahları baya dolu oluyor.sizce bu normal bi durummudur yoksa şüphelenmem gereken bir durum varmıdır?teşekkür ediyorum şimdiden🌸