Kızlar merhaba bebeğim tam 2 aylık anne sütü yetersizmiş son 1 ayda 500 gram almıs doktor geceleri mama verelim bir öğün o uyusun sen de uyu dinlen anne sütünü arttırırız belki dedi tamam dedim mecbur cünkü 3 gündür bebeğim gece saat bası kalkıyor emmek istiyor aç kalmasın diye kabul ettim ama ilk defa mama vereceğim hipp combuotic verdi doktorum ve 150cc ver gece 23-24 gibi dedi. Fakat ilk defa anne sütü harici mama alacak sizce fazla gelir mi tek seferde 150 cc gaz sorunu yaşar mıyız bir tanıdığım önce 60 cc ver midesine ağır gelmesin birden ilk defa mama dedi ben de acaba 60 bu sefer doyurur mu diye şüpheye düştüm doktor 150 diyor ne yapacagım şaşırdım mama veren anneler bana yardımcı olabilir mi sizce geceleri nasıl ve kaç cc ile başlamalıyım mamaya