Kızım 11 aylık oldu,tam olarak yürüyemiyo fakat sürekli bi ayağa kalkma çabasında bi yerlere tutunup🤭uyurken birden uyanıp beşiğinde ayağa kalkıyo ve ağlamaya başlıyo,acaba az ağlayıp sonra tekrar yatarak uykuya döner mi diyorum aksine susmuyo ağlamaya devam ediyo,sonra tekrar uyutmaya çalışıyorum,bu ne zamana kadar böyle devam eder sizce? Yürümeye başlasa o zaman biter mi ayaklanma işi yoksa daha da mı artar ?