Gunsss Kızlar alıp memnun kalan var mı kullanışlı mı ? Bugün tesadüfen gördüm alsam mı diye düşündüm tereddüt ettim
ehlenmomyy Gunsss aldim havuzu 1 ay gtmedi oglumun oyuncaklari delince patladi gitti. Sadece kaydirak var simdi
Deletedmom0099 Gunsss benim kızım 13 aylık, taşınmayı bekliyorum bende alıcam ama daha uyguna getiricem şöyle ki; letgoda 100 tane kaydırak buldum çoğu 50 tlye satıyor havuz evde var baya da büyük 40 tlye almıstım 100 tane top e bebekte 25 tl yani toplam 115 tlye gelicek, bimde 250 tl
-erCansu- Gunsss evet şuan oynar ama bı buçuk yaşından sonrası için değmez ,😂 bide aşırı aşırı dağılıyor o toplar bence 3 kez falan toplayıp kendin skilirsin artık 😂
Gzdzeynep ehlenmomyy atmadıysanız havuzu tamir ediliyor. Japon yapıştırıcısıyla. Bizim kedi havuzu tırnağıyla delmişti biz o şekilde yamadık. Şimdi hiç hava kaçırmıyor.
Ultraslan40 Ben geçen sene almıştım, ortalama senin bebeğin ile aynı aylardaydı, havuz sapasağlam daha sabah girdi. Kaydırağı da canı isterse oynuyor, ben 150 top ve havuz+kaydırağı BİM’den 140’a almıştım, ciddi artış olmuş.
anneoldumm Gunsss ben kullanıyorum bi sorun yok oğlumda havuzun içinde oynuyor hem oyuncaklar dağınık durmuyor hemde bir oyun alanı olmuş oluyor