Hickimse Bugün Eşim yanlış almış fişini de almamış 🤦🏼♀️ Hiç kullanılmamış yepyeni almak isteyene satıyorum 90 tl ye vereyim . 120 civarı bir fiyat söyledi eşim carrefourseden aldı. İstanbul esenyurttayız
semaahmet Tatlım gitsin hem iade yetsin yarın onlar oradan alidgini bilir bence tabi satmak istersen sen bilirsin bende bı kaç kere öyle oldu fiş olmadığı halde değişim yaptılar
semaahmet Hickimse rica ederim kuzum eşin desin buradan aldım ama fisi almaya unutmuşum numarasını değiştirmek istiyorum diye onlar yardımcı olur olmak zorunda aylar geçmemiş ki alt üstü bı gün bişey olmaz