Sefaserpil canım ben yazayım sana
2 yumurtayla 1 su bardağı şekeri beyaz olana kadar çırpıyorum
1,5 su bardağı un (az gelirse eklersin)
1 su bardağı yoğurt
yarım su bardağı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
bunları çırpıyorum yarısını kalıba döküyorum
kalan hamura 1,5 yemek kaşığı kakao koyup çırpıyorum onu da kalıba döküyorum
çatalın arkasıyla hamuru karıştırıyorum mozaik görüntü için işte bu kadar
150 derecede alt üst ayarda 45 dakikada pişiriyorum
içini çatalla yada kürdanla kontrol ediyorum pişmiş mi diye mutlaka
hatta dün yapmıstım bak gayet güzel oluyo

