Kızlar selamun aleykum biraz uzun olacak umarım okur ve yardımcı olabilirsiniz
Bebeğim 5 gündür ateşli 38 38 buçuk gibi hastaneye gittik calpolle devam dedi ertesi gün burun tıkanıklığı oldu gece sabaha kadar yatmadı gittik idrar yapıldı temiz çıktı ciğer filmi çekildi oda temiz çıktı calpol devam bide sprey sıkıp burun temizliği yapalım dendi.
Naptın ne ettik temizlenmedi otri bebe kullandım sterimar sprey .
Daha sonra öksürük kusma başladı ve sürekli inliyor doktorlar burun temizliği yapıp calpol devam dedi bi tane doktor burun kurutucu sprey ile serum fizyoloji verdi ama hala bebeğim oldukça kötü ateş oluyor inliyor çok ağlıyor ve geceleri asla uyumuyor 15 dakikada bir uyanıyor.
Bende çok ağır grip oldum yatak döşek yatıyorum ailem geldi ne yaptık ne ettik herşeyine dikkat ediyoruz ilaçlarını saatinde veriyoruz .
Ama hala çok kötü kusuyor öksürme ve hırıltı var üstüne bir de diş patlamış.
Bir tane doktor bir tani söyleyip içimizi ferahlatmadi .
Calpol serum fizyoloji devam diyip gönderdiler
Usutmuste olabilir dis te olabilir hep olabilirlik diyip ilaç adı söyleyip gönderdiler
Nolur biryardimci olun çocuğum hiç uyumuyor surwkli inliyor öyle bi bakıyor ki mahsun böyle içim açıyor ateşi az da olsa normale döndü fakat kusma öksürük halsizlik uykusuzluk devam neler yapabilirim bir yardımcı olun lütfen 😪
Bu arada dişleri için nurse harveys jel sürüyorum.
Bebeğim 7 buçuk aylık ikisi birden olunca elim ayağıma karıştı.