ogretmenanne38 canım abartacak bişey olmadı kızımda gitmeden ilaç verin demişlerdü ama sordum bi kaç yere de ne gerek var boş yere ilaca dediler vermedim sonrasında da 37,5 oldu ateşi o ateş bile değil yani yine de rahat uyusun diye verdim ben yarım çay kaşığı kadar 2 kez filan 6 saat arayla verirsin ateşi yükselirse yine