Zeynep_adem58 oyuncaklarını önüne döküp gitmeyin yanından, mesela oyuncaklarını birlikte döküp oyun kurup birliktr oynayın. Evet her çocuk farklıdır sizinki böyle olmuş yapabilecek bir şey varmı ? Yok.. bebek bu . Tehlikeyi bilmez, yaptığı şeyin zarar verdiğini bilmez çünkü bebek bu anlamaz. He anladı diyelim paşa gönlü yaramazlık yapmak istiyordur. Çünkü bebek bu! Son 1saattir okuduğum ikinci delirme noktasına gelen annesiniz ne olur sakin olun bunlar bebek daha ve bebeklik görevlerini yerine getiriyorlar. Çocuğunuzu olduğu gibi kabul etmelisiniz gerekirse kimseye gitmeyin çocuğunuzdan da utanmayın. Hayatınızı çocuğunuzun haline, mizacına uygun şekillendrmelisiniz.