Benim kızım da aynı yenidoğan döneminden beter oldu. 5 aylık bazen gece 15dkda bir kalktığı oluyor bazen de uyanıp 2-3 saat uyumadığı oluyor. Bazen gülerek uyanıyor bazen çığlık atarak ağlayarak. Etrafa ilgisi çok artıyor bu aylarda gece o yüzden uyanıyor diye düşünüyorum ama bir taraftan acaba harcadığı enerjiye göre süt yetmiyor mu diyorum. Ben de buzluktan süt çıkardım içmedi. 6 aylık olsun hala bu durum devam ediyorsa uyumadan önce tok tutan kaşık maması vs yapmayı düşünüyorum